- Svet financií
- Pestuj s nami
- Sila umenia
- Spoznaj kúzlo
- Môj finančný svet
- Overovanie obsahových štandardov v praxi
- Strom nádeje
- Vráťme deti k umeniu
- Zrod modernej doby v obrazoch
- Roboti na Gemerskej
- Programovaná elektronika
- Googolienka a sedem hoaxov
- Program GLOBE
- E-twinning - S.A.F.E (Save animals from exploitation)
- Projekt ROBOTIKA
- Tréneri v škole
- Pridávame rozmer
- Programovanie je hračka
- Pomáhajúce profesie v edukácií detí a žiakov II
- V základnej škole úspešnejší
- Košické moderné školy
- MATRA
- Škola podporujúca zdravie
- Modernizácia vzdelávacieho procesu
- INFOVEK
- SARA je náš veľký pomocník
- Stop bariéram
- Spolupráca so Severin Schule fur Sehbehinderte
- Zvyšovanie kvality vzdelávania na ZŠ
- Sledovanie vplyvu škodlivých látok
- Komplexný poradenský systém prevencie
- Elektronizácia vzdelávacieho systému regionálneho školstva
- Tajný život mesta
- Moderné vzdelávanie – digitálne vzdelávanie pre všeobecno-vzdelávacie predmety
- Podpora profesijnej orientácie žiakov základnej školy
- Pohybový trenažér
- IT Akadémia - vzdelávanie pre 21. storočie
- Projekt / Grant: ***** * ***** ** ******** ********
Spoznaj kúzlo
Názov projektu: Spoznaj kúzlo
Grantový program Karpatskej nadácie: Škola budúcnosti - Inovácie menia svet!
Cieľom grantového programu je podporiť inovatívne základné školy s kreatívnym a netradičným prístupom k vzdelávaniu. Program im umožní preberať nové trendy, skúšať nové prístupy, prinášať inovácie a tvorivo sa postaviť k vyučovaniu. Program sa zameriava na podporu oblastí:
- rozvoj kritického myslenia a schopnosť rozpoznávať dezinformácie a hoaxy,
- zvýšenie úrovne komunikačných, argumentačných a prezentačných zručností,
- podpora STEAM vzdelávania a digitálnych zručností,
- budovanie zodpovedného prístupu k životu – byť zodpovedný k sebe, k ostatným a ku komunite, v ktorej žijem.
Žiadateľ: Základná škola Gemerská 2, Košice
Cieľom projektu je aktívnym vzdelávaním viesť žiakov k rozvoju inovatívnosti, predstavivosti, tvorivosti a uľahčiť im vstup do sveta moderných technológií. Prostredníctvom vlastnej digitálnej kresby a gravírovacieho prístroja zábavnou formou rozvíjať technické myslenie žiakov a podporiť STEAM vzdelávanie. Motivovať žiakov, aby prepojením digitálnych technológií pretvárali svoje predstavy do reálneho sveta.
Realizáciou projektu zvýšime kreativitu, samostatnosť a aktivitu žiakov na hodinách výtvarnej výchovy, techniky a informatiky. Naučia sa ovládať základy grafickej kresby, upravovať obrázky a tvoriť rastrovú a vektorovú grafiku. Získajú praktické zručnosti na prácu s gravírovacím perom – vypaľovačkou a zároveň sa oboznámia a získajú nové poznatky i skúsenosti so základnou obsluhou gravírovacieho stroja.
Dátum začatia projektu: 1. február 2023
Dátum ukončenia projektu: 31. júl 2023
LINK na stránku projektu:
https://karpatskanadacia.sk/tychto-11-projektov-podporime-cez-grantovy-program-skoly-buducnosti/